رستوران‌ هوشمند چیست؟

تحولاتی مانند هوشمندسازی در کسب‌وکارها در حال وقوع است که در این میان رستوران‌ها نیز مستثنا نیستند. بسیاری از مالکان این کسب‌وکارها به هوشمندسازی و بهرمند شدن از مزایای آن علاقه‌مند هستند. از جمله مزایایی که با هوشمند شدن رستوران‌ها حاصل می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش نیروی انسانی
  • کاهش هزینه‌های رستوران
  • راحتی انتخاب و ثبت سفارش برای مشتری
  • پرداخت هزینه مکانیزه
  • رزرو میز و حتی ثبت سفارش از طریق پنل‌های وب و نرم افزارهای مدیریت
  • استفاده از سفارش‌گیر تبلت، استندها و میزهای هوشمند

در یک رستوران هوشمند اکثر کارها به صورت اتوماتیک و از طریق خود مشتری یا کاربر مربوطه انجام می‌شود. در واقع سفارش به طور مستقیم به آشپزخانه ارسال و در صف تولید قرار می‌گیرد. در نتیجه سرعت کار بسیار بالا می‌رود. همچنین هوشمندسازی برای رستوران به عنوان تبلیغ در نظر گرفته می‌شود و مشتری جذب می‌کند.

مراحل ثبت سفارش در رستوران‌های هوشمند

در منوی دیجیتال که ممکن است روی تبلت، استند سفارشگیر یا میز قرار گرفته باشد، انواع غذاها، مواد تشکیل دهنده و … مشخص است و با چند لمس ساده، انتخاب انجام می‌شود و سفارش به آشپزخانه ارسال خواهد شد.  همچنین زمان لازم برای آماده شدن سفارش نمایش داده می‌شود. اگر این وسیله میز هوشمند باشد مشتری می‌تواند از بازی‌هایی که روی آن نصب شده است استفاده کند و از زمان باقی مانده تا آماده شدن سفارش خود لذت ببرد. روند آماده شدن غذا از طریق این تکنولوژی قابل مشاهده است و پس از آماده شدن سفارش، صورت حساب نیز قابل پرداخت است. با استفاده از تجهیزات و نرم‌افزارهای کاربردی می‌توانید رستوران خود را به یک رستوران هوشمند تبدیل کنید و از همه مزایای این تکنولوژی‌ها بهره‌مند شوید و مشتری‌های بسیاری را جذب کنید.

سخن پایانی

منوی دیجیتال رسیس یکی از محصولاتی است که امکان تعریف نامحدود کالا و خدمات برای صاحبان رستوران و سفارش آسان برای مشتریان را فراهم می‌کند. برای دریافت مشاوره درباره این محصول با شماره 021910810838 تماس بگیرید و با اطمینان بیشتری این محصول را خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیمحصولاتتماس با مادرباره ما
Call Now Button