ویژیتو و صندوقک چه تفاوتی با هم دارند؟

ویژیتو و صندوقک، بهترین و سریع‌ترین محصولات رسیس هستند و با امکانات متفاوت و کاربردی بسیار مفیدی تولید می‌شوند. در این مطلب سعی داریم که امکانات این دو محصول را به صورت مختصر توضیح دهیم.
ویژیتو یک راهکار سریع با قابلیت‌های خاص است که امکان نصب بر روی پوزهای اندروید، کیوسک‌های اندرویدی با صفحه نمایش‌های بزرگ را داراست. همچنین این محصول امکان اتصال به سنترال پوز را نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول به دلیل آسان بودن کاربری
برای نانوایی‌ها و مجموعه‌هایی که به فروش بلیط نیاز دارند، مناسب است. همچنین ویژیتو دارای رابط کاربری مخصوص مشتری است. از جمله امکانات مهم ویژیتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
امکان نصب بر روی کیوسک‌های اندرویدی
امکان پرداخت از طریق سنترال پوز
حالت سفارش تک مرحله‌ای
پرینت به تعداد آیتم‌ها (مناسب برای فروش بلیط)
امکان ثبت سفارش با یک تاچ
رابط کاربری جداگانه مخصوص مشتری

صندوقک

صندوقک یک راهکار فروش سیار کوچک است و برای فروشگاه‌ها و دکه‌هایی که فضای کافی برای استفاده از کامپیوتر، پرینتر و … را ندارند، بسیار کارآمد است چون تنها با قرار دادن یک دستگاه پوز اندروید امکان استفاده از همه موارد بالا فراهم می‌شود. این محصول امکان ثبت تا 3000 کالا در پایگاه داده خود را دارد و با داشتن امکان اتصال بارکد خوان، امکان فروش کالا به سادگی و سرعت بیشتر را فراهم می‌کند. همچنین به تازگی امکان وارد کردن کالا با واحد کیلو نیز فراهم شده است. در واقع این دستگاه با استفاده از بارکدخوان و فاکتور بارکد که ترازو تولید می‌کند، امکان فروش کالاها را به دو روش بارکد تجمیعی و بارکد وزنی ایجاد می‌کند. البته راهکار صندوقک به دلیل امکان تعریف گروه یا منو برای رستوران‌ها نیز بسیار کاربردی است.

از جمله امکانات صندوقک می‌توان به موارد زیراشاره کرد:
اتصال به ترازو و خواندن بارکدهای تولید شده توسط ترازو
امکان وارد کردن 3000 کالا
امکان متصل کردن و فروش کالا از طریق بارکد خوان
اتصال به باشگاه مشتریان و ارسال گزارشات
امکان تعریف کردن منو و گروه‌بندی محصولات(در صورت کم بودن محصولات مانند رستوران‌ها)
ارسال پیامک
امکان فعال و غیر فعال کردن تخفیفات

سخن پایانی

در این مقاله به ویژگی دو محصول صندوقک و ویژیتو اشاره و کاربری هر کدام به طور مختصر توضیح داده شد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره درباره این دو محصول با شماره 02191010838 تماس بگیرید تا همکاران ما پاسخگوی سوالات شما باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیمحصولاتتماس با مادرباره ما
Call Now Button