در آغاز سال ۲۰۲۴، اپل با ارزش ۵۱۷ میلیارد دلار، با ۷۳.۶ درصد رشد نسبت به سال قبل، به عنوان ارزشمندترین برند جهان شناخته شد.
اپل تنها برند آمریکایی نبود که چنین رشدی داشت. در واقع، ۶ برند آمریکایی در میان ۱۰ برند با ارزش جهان و ۵۱ برند آمریکایی در ۱۰۰ برند برتر دنیا قرار دارند. همچنین، برندهایی از کشورهای دیگر نیز در ردهبندی ۱۰۰ برند برتر جهان جایگاه خود را دارند. در این اینفوگرافیک، با نگاهی به دهها کشور مختلف از رتبهبندی سالانه Brand Finance، با ارزشترین برندها بر اساس کشور در سال ۲۰۲۴، به تصویر کشیده شدهاند.
بدون دیدگاه