
راهنمای جامع فروش آنلاین محصولات
مقالات
قبل از برنامه ریزی برای آغاز فروش اینترنتی کالاهای خود، ابتدا بررسی کنید آیا از پیش نیازهای لازم برای این کار برخوردارید یا نه، به عبارتی آیا صلاحیت شروع این کار را دارید یا خیر:
کالایی برای فروش
راهی برای دسترسی خریداران اینترنتی به محصولات
…

سرمایه اجتماعی چیست؟ | روش جذب + انواع + نمونه
مقالات
سرمایه اجتماعی یعنی افراد در یک قایق نشسته و هریک با استفاده از تخصص خود برای حرکت قایق و رسیدن آن به مقصد تلاش کنند. شاید این سادهترین مثال برای درک مفهوم ((سرمایه اجتماعی)) باشد. اگرچه این مفهوم به تازگی مطرح شده است و افراد زیادی به دنبال فه…
![6 نشانه مهم بی توجهی به مشتریان [ارائه راهکار] 3 6 نشانه مهم بی توجهی به مشتریان [ارائه راهکار]](https://rasissoft.ir/wp-content/uploads/2023/02/Ignoring-customers-495x400.jpg)
6 نشانه مهم بی توجهی به مشتریان [ارائه راهکار]
مقالات
یکی از مهمترین اهداف هر کسبوکار، مشتری مداری و دادن حق به مشتری است. با توجه به پیچیدگیهای دنیای امروز دستیابی به این مهم نیازمند رعایت ریزه کاریهای خاصی در برخورد با مشتریان میباشد. جالب است بدانید درصد زیادی از دلایل موفقیت یا عدم مو…

5 دلیل برای اثبات نقش دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسبوکار
مقالات
در تجارت امروز آینده پژوهی (Futures studies) و دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) 2 مفهوم بسیار مهم محسوب میشوند. آینده پژوهی علم پیش بینی شرایطی است که احتمال دارد در آینده رخ دهد، علمی که رویدادهای آینده را تخمین میزند ( دقت کنید آینده کسب…

6 قدم برای بهبود فرآیندهای کسبوکار و جلب رضایت مشتری
مقالات
به احتمال فراوان روزانه فرآیندهای مختلفی جهت مدیریت کسبوکارتان به کار میگیرید. مثلا برای نگارش یک گزارش، مدیریت شکایت مشتریان، ارتباط با مشتریان تازه و تولید کالای جدید از فرآیند خاصی استفاده میکنید. در این میان بسیاری از فرآیندهای ناکارآمد نیز وجو…

10 نکته مهم در بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی
مقالات
تقریبا هر فردی تجربه کار با شبکههای اجتماعی را دارد. شبکههای اجتماعی علاوهبر تغییر سبک زندگی مردم، یک انقلاب عظیم در بازاریابی ایجاد کردهاند. کسبوکاری که برای بازاریابی در این کانالها به استراتژیهای مناسبی متوسل شود، قطعا مزایای بی…

نحوه مدیریت شکایات و بازخوردهای منفی
مقالات
شکایات و بازخوردهای منفی فرصت بزرگی برای یادگیری هستند. البته که یادگیری از واکنشهای منفی میتواند دشوار باشد، چرا که بسیاری از افراد به طور غریزی نسبت به شکایات دید منفی دارند. چه شکایتها داخلی باشد( از طرف همکاران، کارمندان و مدیران)، چه شکایت…
