معرفی بهترین نرم‌افزار فروشگاهی

امروزه با وجود کامپیوترها و رشد سریع کسب‌وکارها، تمامی فروشگاه‌ها نیازمند استفاده از یک نرم‌افزار خوب و تغییر به سمت مکانیزه شدن هستند. نرم افزار های فروشگاهی توانسته‌اند جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی باشند و اکثر فروشگاه‌ها به دنبال نرم‌افزار مناسب برای مدیریت کسب‌وکار خود هستند. از این رو یکی از دغدغه‌های مهم برای صاحبان کسب‌وکار، تهیه یک نرم‌افزار مناسب و کاربردی است. برای انتخاب یک نرم‌افزار فروشگاهی مناسب باید نسبت به نکاتی که این نرم‌افزارها را از یکدیگر متمایز می‌کند آگاهی داشته باشیم.

سادگی و کاربری آسان نرم‌افزار فروشگاهی

یکی از نکاتی که باید در این راستا به آن توجه شود، راحتی و سادگی کار با نرم‌افزار است. این که یک کاربر بتواند در کمترین زمان، عملیات مورد نظر خورد را انجام دهد یا به طور مثال فاکتور فروش را ثبت کند، نکته بسیار مهمی است. نرم‌افزار فروشگاهی رَسیس این امکان را برای کاربر فراهم کرده است که به راحتی، تمامی نیاز های خود را در کمترین زمان ممکن به نتیجه برساند. برای مثال در نسخه راهکار فروشگاهی پایه رَسیس طراحی به شکلی صورت گرفته است که کاربر بدون نیاز به علم حسابداری و تنها با یک آموزش ساده، بتواند به بخش‌های برنامه مسلط باشد و کالا، موجودی، گزارشات، فاکتور خرید، و فاکتور فروش خود را ثبت کند. همچنین به راحتی کنترل برنامه را در دست بگیرد. در راهکار فروشگاهی توسعه یافته رسیس نیز که مباحث حسابداری را در بر دارد، این مباحث با زبان ساده در راهکار قرار گرفته‌اند و کاربر می‌تواند بدون نیاز به تسلط کامل به حسابداری، نتیجه مطلوب خود را به دست آورد و از برنامه به راحتی استفاده کند.

سرعت بالای نرم‌افزار فروشگاهی

سرعت عملکرد نرم‌افزار یکی از نکات بسیار مهم در این زمینه است. هرچند رسیدن به این سرعت نیازمند سیستم سخت‌افزاری مناسب است اما اینکه کاربر بتواند در کمترین زمان به نتیجه مورد نظر خود برسد، بسیار به سرعت پیشرفت یک کسب‌وکار کمک می‌کند. رسیدن به این سرعت به غیر از سخت افزار، از دو طریق امکان پذیر است. بخش اول باید درون نرم افزار و هنگام تولید در نظر گرفته شود. برنامه باید به قدری سبک و سریع باشد که کاربر بتواند بدون کندی و با سرعت و مکث به نتیجه دلخواه خود برسد و قسمت دوم امکان متصل کردن دستگاه های جانبی است. هرچه این گستره بیشتر باشد نرم افزار کاربردی تر میشود. برای مثال امکان جستجو کالا از طریق انواع بارکد خوان یکی از نکاتی است که کمک بسیار زیادی به بالا رفتن سرعت عملکرد کاربر در ثبت کالا ها برای فاکتور فروش میکند. امکان اتصال لیبل پرینتر و چاپ لیبل برای کالا ها و اتصال ترازو های هوشمند، میتواند تاثیر بسیاری در سرعت عملکرد کاربر صندوق در ثبت فاکتور فروش داشته باشد. اتصال انواع پرنیتر ها برای چاپ فاکتور نیز بسیار نکته مهمی است. راهکار های فروشگاهی رسیس این امکانات را بصورت کامل در خود جای داده اند. سازگاری با انواع مدل های بارکدخوان و لیبل پرینتر، به شما کمک میکند هر سایز لیبل دلخواه را در کمترین زمان طراحی، تولید و استفاده کنید همچنین با امکان اتصال انواع ترازو های هوشمند از برندهای معتبر نظیر صدر، محک، دیبال و رادین در هنگام فروش کالاهای وزنی به عملکرد شما سرعت بسیاری میبخشد. در ضمن امکانات ساده ای در نرم افزار تعبیه شده است که در فاکتور فروش به سرعت کار شما کمک میکند، بطور مثال میتوانید برای کالا ها کد کالای خاص یا دکمه های میانبر در نظر بگیرید و برای ثبت کالا در فاکتور از آنها بحره بگیرید و همچنین پس از ثبت کالا در فاکتور، برای افزایش یا کاهش تعداد کالا میتوان از طریق اعداد روی کیبرد، هم از طریق دکمه های مثبت و منفی و هم از طریق دکمه اسکرول موس بحره بگیرید و برای حذف کالای مورد نظر با یک کلیک ساده این کار را انجام دهید.

گزارش‌گیری در نرم‌افزار فروشگاهی

گزارشات برای کسب کار یکی از مهم ترین موارد جهت تسلط به امور جاری به حساب می آیند. اینکه به راحتی بتوان به لیست فاکتور، گزارشات فروش و خرید، گزارش انبار، کاردکس کالا، گزارشات دریافت و پرداخت، سود و زیان و… در هر بازه زمانی دسترسی داشته باشید بسیار نکته مهم و کاربردی میباشد. در کلیه راهکارهای فروشگاهی رسیس گزارشات بصورت دقیق و صحیح در اختیار شما قرار گرفته اند و درصورت ورود داده های صحیح، بهترین کمک برای بدست آوردن خروجی های مورد نیاز شما میباشد.

قابلیت پشتیبانی در نرم‌افزار فروشگاهی

یکی از نکاتی که هر نرم افزار فروشگاهی را از بقیه رقبای خود متمایز می‌کند، پشتیبانی نرم افزار میباشد. اینکه برای تماس با پشتیبانی کمترین زمان از کاربر گرفته شود و پس از اتصال مشکل، سوال یا درخواست کاربر دریافت و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود بسیار هائز اهمیت میباشد. مجموعه رَسیس با بهره گیری از تیم پشتیبانی و فنی جوان، موفق به تولید راهکارهای فروش کاملا انعطاف پذیر شده است. شما میتوانید در کمترین زمان به کارشناسان پشتیبانی متصل و مشکل یا درخواست خود را مطرح کنید و در کمترین زمان پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنید

بهترین نرم افزارهای فروشگاهی کدامند؟

در این بخش ما چند نوع از بهترین نرم‌افزار های فروشگاهی را به شما معرفی می‌کنیم:

  • نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی رسیس
  • نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی محک
  • نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دشت
  • نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس
  • نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی گیلاس
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی فانوس
  • نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی رافع
  • نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی میزان

 

شما می‌توانید از طریق وبسایت رسیس یا از طریق شماره‌ 02191010838 نرم‌افزار حسابداری مورد نیاز خود را تهیه کنید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و همچنین ارائه مشاوره کاملا رایگان جهت انتخاب بهترین نرم‌افزار حسابداری جهت کسب‌وکار شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیمحصولاتتماس با مادرباره ما
Call Now Button